Dato Ahmad Zulfaizal Forex


Ahmad Bin Haji Ibnihajar Latar Belakang Y. Bhg. Dato Ahmad bin Haji binihajar adalah Managing Director Penang Port Sdn Bhd sejak 11 Mei 2001. Dato. Bin Haji Ibnihajar menjabat sebagai Kepala Divisi UMNO Bahagian Tanjung. Dari tahun 1991 sampai 1993, beliau menjabat sebagai Direktur Eksekutif Heirs Corporation Sdn Bhd. Beliau menjabat sebagai Direktur Eksekutif WM Svene-Nor JV Sdn Bhd dari tahun 1991 sampai 1993. Beliau menjabat sebagai Dealer Forex dan Manajer Porfolio dari tahun 1976 sampai 1979 dan Cabang Manajer dari tahun 1980 sampai 1984 dari Malayan Banking Berhad. Genting Highlands Branch dan Balik Pulau Branch. Ia menjabat sebagai Chairman di AMI Insurans Berhad. Dato. Bin Haji. Ibnihajar menjabat sebagai Ketua Non-Eksekutif Independen DNonce Technology Bhd dan telah menjadi Direktur sejak 2 November 2000. Beliau telah menjadi Chairman di KUB Malaysia Berhad sejak 27 November 2015. Beliau menjabat sebagai Ketua Persatuan Petanque Pulau Pinang dan Wakil Ketua Persatuan Bolasepak Melayu Pulau Pinang. Beliau menjabat sebagai Direktur Penang Port Sdn. Beliau menjabat sebagai Direktur Non-Eksekutif Independen PWF Consolidated Berhad (PW Consolidated Bhd (Sebelumnya Pin-wee Group Bhd)) sejak 12 Mei 2001. Beliau menjabat sebagai Direktur Non-Eksekutif Independen Malaysian Resources Corporation Berhad sejak tanggal 27 September. 2000 sampai 10 Januari 2014. Menjabat sebagai Direktur United Traders Securities Sdn Bhd dari tahun 1984 sampai tahun1991 dan Taiping Securities Sdn Bhd pada tahun 1995, keduanya terlibat dalam bisnis pialang saham. Dato. Bin Haji Ibnihajar dan merupakan anggota British Institute of Management dan meraih gelar Sarjana Ekonomi dan Administrasi Bisnis dari Universitas Malaya pada tahun 1975 dan merupakan anggota The Chartered Institute of Logistic Transport, Malaysia. Markas Besar Perusahaan Oasis Square Petaling Jaya, Selangor 47301Profil Fxunited Selamat Datang ke FxUnited. Terlebih dulu izinkan saya mengucapkan terima kasih kepada sesiapa juga anda yang sudi singgah ke halaman saya ini. Sebut sahaja FxUnited, saya sudah mulai teruja. Tidak tidak..saya mengatakan begitu. Sememangnya sesiapa sahaja mulai mengenal FxUnited seperti saya yang telah berpeluang mengenalinya. FxUnited adalah broker yang terbaik yang pernah saya kenali. Kenapa saya kata FxUnited adalah yang terbaik, adakah kerana saya telah menjadi ahli FxUnited makanya segala hal tentang FxUnited adalah terbaik bagi saya Tidak. Sekali-kali tidak. Apa yang saya kongsikan ini adalah ikhlas lahir dari lubuk hati saya. Ianya adalah dari kaca pandangan saya. Besar harapan saya agar apa yang saya kongsikan ini kan buat anda juga sependapat dengan saya di akhir nanti. Beri saya terang dari awal FXUnited merupakan sebuah broker syarikat Foreign Exchange (Forex) yang berasal dari New Zealand. Dengan kekuatan ekonomi dan pasarannya, mereka berjaya memberikan servis terbaik kepada trader serta bonus-bonus pendapatan yang amat luar biasa Rata-rata semua pengguna broker FXUnited Sangat berpuas hati dengan servis yang diberikan serta mengkagumi kekuatan dan kelebihan syarkat ini sebagai broker terbaik untuk trader baru memulakan langkah pertama dalam dunia currency trading atau Forex. FXUnited juga merupakan broker pertama di dunia yang menawarkan bonus Winstplan (bonus penajaan).Jika anda mendaftar dengan mana-mana broker selain FXUnited anda hanya perolehi pendapatan STANDARD sahaja yang merangkumi PERSONAL dan AFFILIATE LEVEL 1. dengan kekuatan struktur ekonomi FXUnited, bukan setakat pendapatan STANDAR. Malah FXUnited memberikan satu lagi bonus pendapatan yang diadakan Winstplan. Di dalam Winstplan, anda akan memperolehi pendapatan BONUS 30 SPONSORING dan BONUS 8 MATCHING. Untuk Merencanakan Account Manager Cerdas (IMA) pula Fxunited menjanjikan pulangan dari 10-13.5 bulan. Paling minima 10 bulan DIJAMIN tanpa gagal FXUnited telah terbukti sebagai broker terbaik untuk sesiapa sahaja memulakan perjalanan di dalam dunia Forex kerana dengan FXUnited, bukan sahaja anda boleh belajar trading dan perlolehi keuntungan dengan trading di Metatrader 4, malah anda juga bisa membuat uang kembali dan belum membeli pasar untuk trading. Bukan 1 malah ada 4 cabang di sini. Banyak soalan yang di tanya oleh para trader baru di sini oleh itu saya akan terangkan lebih lanjut dalam bentuk soalan dan jawapan S: Siapakah FXUnited

Comments